Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 05 вересня 2016 року.
Про це повідомили виданню «Закон і Бізнес» у Державній фіскальній службі.
Зокрема, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів Акредитованого центру реєстрації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС до 02 вересня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна тут.