Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як пояснили "ЗіБ" в прес-службі Президента, П.Порошенко підписав наступні закони(зауважимо, дані про підписання цих законів Президентом, а також їх остаточний текст на сайті ВР станом на 8.45 23 листопада відсутні. - ред.):
Дану правку спершу збирались внести до проекту Трудового кодексу, який нещодавно було прийнято за основу і наразі готують до другого читання. Однак після того як для цього не знайшлось голосів у ВР відповідну правку було внесено до КЗпП, який вже незабаром може втратити чинність.
Закон передбачає викласти ст. 2-1 КЗпП у наступній редакції:
«Забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, ґендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, віку, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сімейного та майнового стану, сімейних обов’язків, місця проживання, членства у професійній спілці чи іншому об’єднанні громадян, участі у страйку, звернення або наміру звернення до суду чи інших органів за захистом своїх прав або надання підтримки іншим працівникам у захисті їхніх прав, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання».
2) «Про зовнішню трудову міграцію»;
Дія Закону поширюється на тих мігрантів, які працюють на підставі трудового договору, самостійно забезпечують себе роботою, надають оплачувані послуги (виконують роботи).
3) «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо виконання рекомендацій Європейського Союзу з виконання Україною Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України стосовно уточнення підслідності органів досудового розслідування»;
Редакція документу, прийнята в першому читанні передбачала, що слідчі органів безпеки не зможуть більше розслідувати злочинів проти миру та безпеки людства. В процесі підготовки документу до другого читання депутати вирішили, що в період АТО такі зміни будуть недоречними, зокрема, з огляду на те, що лише органи СБУ на сьогодні здатні забезпечити необхідні розшукові та спеціально-технічні заходи. Однак за відсутності тексту неможливо сказати, яка редакція була підтримана у ВР.
4) «Про внесення змін до Кримінального
кодексу України щодо вдосконалення інституту спеціальної конфіскації з метою усунення корупційних ризиків при її застосуванні»;
Законом викладено в іншій редакції ч.4 ст.96-2 КК, відповідно до якої гроші, цінності, в тому числі кошти, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, інше майно, зазначені в цій статті, передані особою, яка вчинила злочин, передбачений КК, третій особі, яка отримала чи придбала у підозрюваної, обвинуваченої чи засудженої особи майно, одержане злочинним шляхом, у випадках, передбачених ч.1 ст. 96-1 КК, безоплатно або в обмін, на суму, значно нижчу ринкової вартості, або знала чи повинна були знати, що мета такої передачі – уникнення конфіскації або спеціальної конфіскації, підлягає спеціальній конфіскації.
5) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання і протидії політичній корупції»;
Згідно Закону надання матеріальної та фінансової підтримки політичним партіям здійснюється у формі внесків на підтримку партій та державного фінансування статутної діяльності політичних партій.
6) «Про внесення зміни до статті 87 Бюджетного кодексу України» (фінансування політичних партій).
Окремо варто зазначити, всі документи зазнали значних змін як в процесі їх підготовки до другого читання, так і в процесі голосування. А тому зараз не можна з впевненістю сказати, які саме норми потрапили до законів, а які - ні. Детальніше - після публікацї текстів.